here with me


Efter en skön morgon promenad och lite inhandlat färskt bröd som sedan stoppades i magen tog jag mig ut i solen, sååå härligt. Låg i slottskogen några timmar, men så låg jag och messade med Anna, och vi beslutade oss för att gå ut och käka ikväll, myyysigt. Längesen vi sågs nu ju =/ Så jag var tvungen att lämna solen (men lite färg har jag allt fått) och nu har jag precis ätit lite frukt, glömde bort lunchen idag, okej den prioriterades ej framför solen.. Så nu ska jag hoppa in i en dusch, bli lite fräsch.. Inte känt mig sååå fräsch de senaste dagarna må jag säga, grymt varm lägenhet och sjukdom, då blir man sleten helt klart...       Later!

Ha så kul alla Karlskogabor på Putte i Parken, själv jobbar man och missar denna stora tillställning...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0