knowthiswillbetemporary



Trevlig kväll igår med många glada partypinglor och bartenders. Falkenberg gick över förväntingarna! Helt klart en kanonkväll. Stället stängde 03, så vi skyndade oss sedan att rigga ner allt, för att kunna åka hem så fort som möjligt. Och ganska snabba var vi faktiskt! Gasade hemåt mot Göteborg, men stannade först till i Åsa där vi skulle lämna av Cissi. Peter var trött och var tvungen att hålla sig vaken på något sätt så han sjöng så vackert, och vi körde;
- Andra sätet, är ni klara? - Jajjamensan, fattas bara!!!
Ganska kul actually, okeeej, det var skitkul. Just den stunden efter man slutat jobba, tills man får sova så är  vi alla tre oftast så grymt övertrötta, och då blir allt så mycket roligare. En sak som inte alls är rolig och som man inte kan skratta åt i vanliga fall, kan då bli höjdpunkten av kvällen och man dör av skratt för att man helt enkelt är så sjukt övertrött och flummig. Men sjukt kul har vi då i alla fall, det som är huvudsaken..!
Kom i alla fall hem ca 05.30 så jag slängde mig bara i sängen när jag kom hem, frusen som jag var så tog jag två täcken över mig, och slocknade... Hade ställt klockan på 11.30, men stängde av alla 3 alarmen i sömnen och somnade om till 13, vaknade av Panik. att jag sovit så länge... meeen, ibland behövs det ju. Ska nog gå iväg och sola snart och ta en promenad, om jag orkar, är så seg i kroppen och har sjukt ont i ryggen vilket jag haft några veckor nu. Men komma igång med träning är nog det som hjälper... And now it´s gonna be a hard time...!
Ikväll blir det Halmstad, snyft att jag och Cissi ska dela på oss men... Nu ska jag borsta tänderna, och få något gjort..

Halmstad - Club Moon; Beeee there !



...från gårdagen på Bratt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0