push it to the limit



Hade en riktigt trevlig kväll igår med kusinerna Nathalie och Susanna, först gjorde vi ordning oss hos Natta, åkte sedan till stan för att sätta oss på Chez där vi tog en drick och lite shots, innan Berså. Men vakterna tillät inte mig att komma in pga att jag inte hade leg eller pass, och detta pga den jäveln som snott min väska.. Skulle ha jobbat ist, hade jag kommit in i alla fall. Typiskt när man verkligen inte har något alls att identifiera sig med. Så vi strosade vidare mot avenyn och jag strosade hem sen. var skönt med en chill kväll ändå.
Idag sov jag faktiskt riktigt länge. eller jag låg kvar länge i sängen, och "snoozade", det du babe ;D
Tog en promenad, och solade. gjorde ordning mig och sen åkte vi till Polisen för att fixa leg. Så det kommer om en vecka, skönt!
Sen var det dax för middag hos Faster. Och nu har vi kommit hem från dem. Var riktigt mysigt att träffa alla, inte träffats på länge, och det blir ju inte så ofta tyvärr. Men det ska det bli ändring på minsann. Ska dit på middagar och filmkvällar när pappa är i Kroatien. MYS!
Imorgon åker vi till Karlstad, vi i Kahlua-teamet, hahah! Åker kl 15, från Göteborg, sen ska det riggas upp och börja jobba 22 tror jag. Ska vara på Plaza imorrn. Och eftet jobbet ska jag till Scandic där babe sover, så vi ska sova där till torsdag. Längtar!
Underbart att vara ledig hela torrsdagen också, blir lunch, shopping o massa mys. Och på fredag fyller Cissi år så det blir utgång på torsdagskvällen minsann. Jobb på Arena i Karlstad på Fredag, be there!! Skövde Lördag, hem söndag..

Nu ska jag packa och sen sova. Upp tidigt imorrn för walk, solning och stan.. Puss och Godnatt!

Julia



" Gammal bild på min sötunge "

Foto: Mattias Simonsson (ored.)


Kommentarer
Postat av: Nyfiken =)

Vem är din "babe"?

2008-07-02 @ 09:14:13
Postat av: Jenny

Det undrar jag me sötis???:)

2008-07-02 @ 11:22:58
Postat av: Anonym

Hej julia, tänkte bara fråga hur lång är du?

2008-07-07 @ 20:10:04
Postat av: Julia

Anonym:

Jag är 1.71. varför undrar du :)?

2008-07-07 @ 21:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0