sex without a catch



Då har man blivit sjuk =/ Det suger. Ska ju jobba i Arvika imorrn men vet inte om ja pallar det och har inte råd att vara ledig egentligen ju, need the money. Men bättre att bli frisk tills Fredag då det är Höllviken igen.
Skönt att det inte är strålande sol och 30 grader varmt idag i alla fall, även om jag är 40 grader varm och lägenheten 50. Men det fina vädret kommer väl snart igen, såklart...

Måste iväg för att köpa Ipren i alla fall, så måste försöka ta mig ut. Vill ju hitta på saker nu när jag är ledig, inte vara sjuk..

Typiskt.

Är grymt sugen på att åka till San Diego, där jag har några vänner till familjen som bor. Och dom bor precis vid en surfskola, som jag önskat lära mig i hela mitt liv. Någon gång måste jag dit i alla fall.. Biljetterna var inte alls dyra dessutom, kikade lite igår ikväll. Vill bara göra något spontant nu. Need that!





Surfing in San Diego


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Mm! De suger verkligen grymt mycket : ( Har varit i solen i två dagar trots sjukdom och det blir ju bara värre. Men svårt att låta bli liksom. Kommer väl sluta med sol och bad idag också, lägenheten är en BASTU!

2008-07-29 @ 12:54:14
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Precis! Det går inte alls och då svänger humöret också p.g.a. de.. Krya på dig själv! : )

2008-07-29 @ 13:39:33
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Japp : ) Presentkorten gjorde mig GLAD men inte speciellt mycket friskare : (

2008-07-29 @ 13:57:30
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Japp : ) Presentkorten gjorde mig GLAD men inte speciellt mycket friskare : (

2008-07-29 @ 13:57:54
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0