tears in heaven



Man kan bara inte hålla tårarna inne när man tänker på allt som hänt i Karlskoga nu, den hemska olyckan. Jag kan inte hjälpa att jag blir så himla förbannad, för det är så fucking waste när en så ung tjej, 19 år, ska behöva sluta sitt liv redan.

Jag kände inte Malin, som hon heter, men har mycket nära vänner till mig som kände henne,
-Mimmi du vet att jag finns här för dig-, men man kan ändå inte sluta tänka på det.. Har tänkt på det nästan varje dag sen det hände. Såna här saker händer då och då tyvärr, men när det är så nära en själv blir allt så mycket verkligare, och när det är nära vänner det berör dessutom. Satt och läste Malins hemsida/blogg där flera vänner till henne m.m. skrivit, och jag kunde verkligen inte låta bli att fälla tårar, för det är så himla hemskt, det finns verkligen inte ord för det.
Jag vet knappt inte vad jag ska skriva mer, men jag vill verkligen lägga en extra tanke till Malin och alla nära till henne, det är så sorgligt allt det här. Förstår att det känns som att tårarna aldrig kommer att sluta rinna, men kom ihåg att hon ser ner på Er och säkert vill se Er glada och le, framöver.
Man önskar man kunde göra något åt allt detta, spola tillbaka tiden, skjuta upp kvällen, Något.....


R.I.P 







Kommentarer
Postat av: bella

Sjukt tragiskt är bara förnamnet i denna sorgliga historia! Och jag antar att det bara är JAG som får skit för att kalla denna unga man IDIOT! För det är precis det han är om man ligger i 170, halt väglag mitt i stan där det finns korsningar och rödljus och Jesus vet vad!

2008-07-20 @ 16:18:25
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: Julia

Vem Malin var det?

Vad heter hennes blogg?



Puss

Julia

2008-07-20 @ 19:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0