the sun beats down


Det rent ut sagt suger att vara sjuk alltså. Är i alla fall något bättre idag men fortfarande inte helt back in the game.
Tror det är lite svalare i lägenheten idag, tack och lov.. För igår var det olidligt alltså.
Vill verkligen jobba idag, suger att vara sjuk ju. Hatar att sitta inne, inte kunna hitta på något, inte röra på sig, det kliar i hela kroppen av att vara stilla en hel dag. Men ska nog iväg och köpa lite frukt, åt ju upp nästan allt igår, vill ha mer vattenmelon och nektariner, Good shit!

Snart kommer pappa och brorsorna hem, redan liksom. Fattar inte att tiden gått så fort. Jag som tänkt hinna med hur mycket som helst när dom var borta, när man hade en lägenhet för sig själv, men icke.
Har ju jobbat varje helg, och endel under veckorna så har inte hunnit med att vara hemma mycket och när man väl varit hemma har det inte varit många dagar och dessutom har man oftast behövt vila upp sig efter jobbet. Pappa kommer hem om lite mer än 1 vecka, vilket ska bli underbart eftersom jag saknar honom massor! Efter det ska jag nog åka hem till skogarna en sväng, jobbar i Karlstad den 15e så passar bra att åka innan så kan jag möta upp jobbgärnget i Karlstad då jag ska jobba.
Saknar min vovve sååå mycktet, och mamma, alla vänner och andra speciella personer...

Måste åka till sommarstugan på kusten, efter jag slutat jobba också, finns inget bättre ställe på denna jord nästan.
- Men det är väl bara till att inse att tiden går fort när man har roligt, och när man har mycket att göra -
Så vi får se om jag hinner putsa fönstrena åt dig som jag lovat, Pappa : ) De mindre roligare sakerna prioriteras ju ganska långt ner dessutom. även om tid finns till dom...

Puss J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0