they don´t know that u....



Dagen har bestått av solning, en härlig powerwalk på en och en halv timma, frukost och sen dusch för att knalla ner till stan. Tanken var att jag skulle köpa lite nya träningskläder, men hittade inga som föll mig i smaken, och snart kommer ju mina GASP med : ) Hittade däremot lite annat smått och gott. Köpte ett grå/limegrönt mönstrat linne från Puma, och när jag kom ner till JC vid Kompassen så var det Halva ReaPriset, och jag som aldrig hittar något annars på JC, och som klagat som på denna oändliga Rean. Men fick med mig en grymt snygg beige Diesel tröja, beigesvart-rutiga shorts och en grå tröja.. Sen gick jag till Mimmi för att hälsa lite och tog en Loka. Nu ska jag ner till stan o möta Mimmi, vi ska hitta på något ikväll, ej alkoholrelaterat med tanke på diet m.m. : ) Blir lite te-fika, en sväng i Slottskogen, m.m. Får nog bli Liseberg imorgon.
Ha en bra kväll !
Puss J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0