TimeAfterTime




Inte varit så värst aktiv med bloggandet på senaste, I know.. Varken haft tid, lust eller något att skriva om. I och för sig har jag många gånger skrivit ändå, fast det inte funnits något intressant att skriva och berätta om.. Tänkte i alla fall att; - Nu var det dags för ett inlägg. Egentligen har jag massor att skriva och berätta om efter våra "roadtrips" med jobbet, runt om i landet. Denna helg som var, har vi besökt Grebbestad, men inte med Kahlua som tidigare, utan med San Miguel, var också roligt men mer jobb med Kahlua och tror jag tycker det är snäppet roligare faktiskt...
Jobbade på Hörnet på lördagen, från kl 15 till kl 03 på natten, hårt pass, men skoj! Fick skjuts till min underbara sommarstuga när vi var klara med nerriggning etc. Bestämde mig för att stanna där några dagar istället för att åka hem till Göteborg. Och det var såå mysigt. Lite shopping och fika i Grebbestad, middag hemma i stugan, solning, bergspromander och massa te och mys uppe i tornet. Jag trivdes, som alltid på kusten och i sommarstugan, skulle vilja vara där heeela sommaren faktiskt, finns inget bättre ställe.. Ville inte åka hem, men var tvungen att ta tåget hem igår eftersom jag börjar jobba imorgon. Då åker vi till Falkenberg, (med Kahlua) och sen vidare till Halmstad, på fredagen. Jobba i Göteborg på Valand på lördag och sen är det faktiskt ledigt två dagar innan vi drar till Strömstad. Blir nog Liseberg nästa vecka också med lite kusiner från Värmland kanske...
Nu ska jag ta mig lite te. fortsätta att mysa och vänta på Mimmi, tur att jag hann med en promenad imorse i Slottskogen när vädret var som bäst, nu öser regnet ner =/       Svensk högsommar !!

Är förövrigt sjukt glad över en sak jag och Anna bestämde idag, alldeles nyss, kommer bli gryyymt skoj och vi ska ha de bäst!


 

Puss J


Kommentarer
Postat av: Anna

Darling, vi kommer ha det grymt! :D

Saknar dig såå.. Puss!

2008-07-16 @ 23:35:30
Postat av: Julia

oooh jaaa, vi kommer ha det bästbästbäst darling!

Miss u 2. Puss!

2008-07-17 @ 10:28:09
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0