change your mind


Anledning till dålig uppdatering i bloggen är att en fuckingjävlacpidot blixt slog ner i modemet, tvapparater och datorer för någon vecka sedan hos oss. Har in princip varit isolerad från omv'ärlden ute i skogen så fort jag varit hemma. Så vi har sysselsatt oss med att spela Monopol och andra diverse skumma saker. Jag ägde familjen fett på Monopol i alla fall. Hotellkung på Centrum och Normalmstorg, .... såklart! Men det har allt varit trevligt ändå, utan alla "kontaktnät och underhållning".
Allt detta följt av en grymt lyckad Midsommar firandes i Strömstad (Daftö) med en himlans massa underbara människor. Roat oss med alla möjliga olika lekar, på både gräsmatta, inomhus och på bord "host". Lite skador här och där, härlig båttur och en middag för tre har vi också hunnit med, plus massa mer. Kort och gott, SJUKT NICE! Tack alla som förgyllde Midsommarhelgen.

Nu är jag i Göteboorg. Åkte med 17-tåget från Örebro, och världens goaste körde in mig dit. Vi hade dock panik mellan trafikljusen som var knallröda hela vägen genom stan mot stationen när klockan tickade och tickade. Men vi hann allt ändå. Efter ett tråkigt (men mysigt) Hej då väntade ca 3 timmar på tåget, utan musik dessutom. (aaargh, - tack den som har min väska MED min Ipod) Pappa mötte upp mig framme vid centralen och vi handlade lite kvällsmat och hyrde oss en bra krigsfilm, handlade om Irak-kriget, skitbra!

Imorrn ska jag åka till Malmö för jobb, och sedan Lund, så kommer hem söndag. Ska jobba med Peter (efterfesten) och massa andra då vi ska besöka olika sommarstäder i Sverige, barjobb där Kahlua lyfts fram. Kommer nog blir grymt kul. Även om jag kommer sakna ihjäl mig efter dig baby, cause I allready do! 
Kanske hinner med ett inlägg imorrn, annars får ni ha det så bra, och håll utkik efter Kahlua i er stad...

Love J



Kommentarer
Postat av: Forsman

Jag var med på daftö, lirade du minigolf eller ?

2008-06-24 @ 01:31:20
URL: http://fossman.blogg.se/
Postat av: Anonym

ödde va vi ju på : )

2008-06-24 @ 09:21:47
Postat av: Julia

jajaaa ;D

2008-06-29 @ 14:54:18
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0