look around



Kommit hem från en heldag med Elias på stan. Var inte på rätt shoppinghumör dock, men fick med mig lite underwears, en klänning och ett par shorts hem i alla fall. La undan ett fettnice Ed Hardy linne som kanske blir mitt imorgon.
Efter att lillen fått följa efter sis hela dagen, affär efter affär så satte vi oss på uteserveringen på Condeco och käkade lite. Efter det gick vi till pappas jobb och hämtade upp honom, handlade lite och nu äår jag hemma. Ska träffa kusin Nathalie ikväll, ska till BersåBar ikväll. Skulle gentligen jobbat där ikväll, the boss frågade i morse men måste hinna tvätta plus att jag lovat att vi skulle ses. Mest myssugen ikväll, men kan vara kul att gå ut en sväng, blir hyfsat lugnt i alla fall.

Imorgon ska jag upp i tid, sola, ut och gå i slottskogen och sen får vi se vad som hittas på under dagen. My new life is started tomorrow so...
Nu ska jag se vad man skall ha på sig ikväll. Ha en trevlig Måndagskväll!"


Puss J



Kommentarer
Postat av: bella

saknar dom lite :)

när kommer du hem babe?

2008-06-30 @ 18:53:43
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: MICKE

saknar dig babe längtar tills imorgon.

2008-07-01 @ 23:28:22
Postat av: Julia

MICKE:

Saknar dig med baby!

Vi ska ha de bäst imorrn ;P

2008-07-01 @ 23:51:32
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0