of gold



Igår var jag på student i Khamn, myyycket trevligt ! OM man längtade tillbaka, ooooh jaaa! Jag åkte dit för att fira min älskade barndomsvän Ulli, och även för att ge Staffan en ros. Så goa är ni! Dock kunde bara jag och mamma stanna en stund eftersom vi var tvungna att åka iväg för att mamma skulle bort. Lite trist men vi hann med att äta lite mat med "studenten" och diverse i alla fall. Sen åkte jag in till Bella. Gick ut och gick. Sen hade jag och Bella lite mys och vi tog oss en galen vända till Statoil för att tanka m.m. Drack ÄppelTe och snackade skit halva natten... MYS!
Nu ska jag ut och ta min morgonwalk och sen blir det go frulle med Bell. Hon ska hämta sötaste vovven Rizz (tror de stavas så) sen. Och så ska jag väl agera frisör och göra ännu mera slingor, again..... Men det är kul, och Bell blir så fin så. Ikväll är det fotboll, såklart och det kan tillochmed hända att det korkas upp lite också...
Men nu ska jag ut och hurta. Have a Nice day!

Love J

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du måste ju lägga ut bilder på din balklänning :) Är nyfiken på hur den såg ut :)

2008-06-14 @ 12:19:31
URL: http://flisaflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0