remember the sound


Efter en trevlig avslutning för brorsorna och kusinerna så åkte jag lite senare in till kga. Hade lite mys med my Bell (som för övrigt tydligen blivit min nya flickvän) Haha, så det kan gå...
Sen blev det ännu mer mys, puss! Nu sitter jag hos Bella igen och den stackaren ska jobba, tycker synd om dig babe! Men imorgon är det din dag, då ska det firas, congratz i förskott! Tänkte snart pallra mig ut för att ta en powerwalk, ,men är sjukt seg. Mycket konstigt med tanke på att jag låg i sängen till ca 13, Hör och Häpnad! Vet inte närt jag gjorde det sist. I och för sig var jag vaken vid tio men, ändå.. Känns som man chillat bort hela dagen. Å andra sidan kanske det behövs göras någon gång ibland.
Ikväll blir det kanske mys med Bella om jag inte drar mig hemåt. Ska nog till Khamn imorgon för att fira lite godingar. Hoppas det hinns med i alla fall, vore kul att se deras student..
Eftersom jag på senaste tiden fått så bra låttips av alla möjliga så måste jag föra vidare tipsen och denna mysiga låt är verkligen örongodis;

Winter - Joshua Radin


några veckor gammal bild with Bellabus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0