stab my back


Varning för "Deppinlägg"

Efter två sköna promenader och massa chill var det dags att göra ording sig inför kvällen. Fixade mig hos Bella och sen följde hon med en sväng dit jag skulle. Kvällen var jätterolig och nice, även om det inte blev statt för min del.
Men så när jag vaknade imorse och verkligen förstod att min väska Var borta, drabbades jag av panik. Den är heeeelt försvunnen, och det är så sjukt konstigt. Eftersom jag bara befann mig på samma ställe under hela kvällen. Var utanför lägenhetshuset när väntade på taxi med några jag skulle till statt med, men så blev det inte tillslut i alla fall. Det är sjukt jobbigt, väskan, ipod, plånbok, pass, ALLT var där i. Mår fettdåligt nu i alla fall och jag håller tummarna för att den dyker upp. Kan inte tänka på något annat just ju.. JOBBIGT är bara förnamnet.... Annars var kvällen super bortsett från det.

Var hos Bella förut och vi chillade med lilla Rizz, sååå underbar vovvsing. Var ute på promenad med honom och lekte med pinnar m.m. Sen kom mamma och hämtade mig och vi handlade lite, åkte hem och lagade mat och sen kollade vi LA Ink och sedan On Thin Ice som gick på 5an, skitbra film! Gjorde jättegod Milkshake, ätardag idag ju... Och hade de allmänt mysigt bara. Men jag är lite ledsen faktiskt. Och detta beror på att min allra älskade inte är hemma. Min lilla vovvsing är med mormor och morfar till stugan på kusten. Saknade henne redan när hon gick ut genom dörren, inget är som vanligt i huset när hon är borta.. Blä! Men men, får försöka klara mig ca en vecka.... =/

Ha en fortsatt trevlig kväll !
LOVE J



Får besked om jobbet jag väntat på i veckan, neeervös.....



Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Det är allt fint här också serru : ) Trist med väskan! Det är därför jag bara tar med mig saker som får plats i fickan alt. att jag kan lägga de i BH:N skratt. Hoppas den dyker upp ialla fall! Du har väl spärrat korten?

2008-06-15 @ 23:53:20
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0