wish I could



För att vara lite tråkig så måste jag bara säga att det är så himla tråk att allt detta med Napa, Bal och Studenten är över. De tre sakerna har man (hur lame de än låter) sett fram emot i tre år. I ettan fick man höra allt kul dom gjort i Napa, se hur fina alla var på balen och hur kul dom hade, och till sist såg man treorna springa ut i sina mössor och bara skrika av glädje, och detsamma fick man se i tvåan.
Och nu var det Äntligen ens egna tur, helt sjukt overkligt till en början. Men nu, helt plötsligt, är allt bara över..... Och det är lika sorgligt som det låter. Man känner sig gammal när man snackar med en som t.ex. går i tvåan nu, när man börjar prata om studenten; - " Jag är avundsjuk på dig, önskar jag fick göra om allt igen."  Det låter då som att det var evigheter sen man tog studenten och upplevde allt, fast det i själva verket var ca en vecka sedan. Men saken är ju att man aldrig får uppleva allt igen, och därför känns det så långt borta..
Inget man egentligen borde gå och grubbnla sig över men. Man ska vara glad att man fått uppleva dessa underbara veckor tillsammans med underbara människor dessutom... Tack, tack, tack!
Nu ska jag snart pallra mig iväg till kronhallen och köpa något gott bröd. Så seg på att komma ut och gå idag, får se om jag piggnar till i benen lite senare, sjukt ont i foten nu igen dock.

Puss och Kram hela daaaaa´n





Kollar runt på lite tattos, dels för Bellas skull som ska göra en riktigt nice sak, och dels för lovelybrors som ska fortsätta vidare på det han börjat.. Men kan inte låta bli att blogga in Kat Von D, så grymt het brud! Och utan tattos - NO way!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha sjukt att du också skrev ett tråkinlägg idag. gjorde jag med utan att ens checkat din blogg innan. tråkdag idag eller?:P haha

2008-06-12 @ 19:36:16
URL: http://mimmikahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0