without saying a word


Hääärligt med vinst till Spanien, då blev både jag, pappa och lilbrorsan Elias glada. Har kollat LA Ink, Fotboll och nu zappar jag och Elias mellan lite olika program. Imorgon ska vi leta fram mina inlines, träna, sola, gå på stan, träffa bästaste kusinen Natta och så kanske de blir ett litet besök på BersåBar senare, vi får se hur långt ja hinner med tvätt och allt. Men då får Elias stanna hemma. 
På tisdag ska jag, pappa och Elias på middag hos Faster med familj. Lite sen studentmiddag eftersom dom inte kunde komma på min student. Ska bli riktigt mysigt, med tanke på att jag inte träffat dom på riktigt länge.
Och på onsdag får jag träffa dig love, lääängtar som fan! Nu ska jag mysa med lillbrorsan. 

Bye J 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0