back to the reality

.. ja då var man tillbaka då..
Känns lite halvtrist sådär men kommer bli guld när man får träffa alla praliner :) Idag har jag i alla fall jobbat hela dagen, från 10-18. Startade min morgon med att pina i mig en kopp kaffe (URK) och sen tog jag ett pass på cykeln, 7 km fick det bli, blir stenhårt denna vecka, men började så iaf. Sen dusch, grötfrukost, bussresa m.m.
Hade trevligt lunchsällskap och åt för första gången (typ) räkor. Tog en pastasallad utan pasta, så de blev en räksallad. Något vegetariskt har dom ju inte att erbjuda på Paris längre, förutom Bakad Potatis, och man vill ju inte rulla därifrån, det är ju ganska så mäkti lunch liksom. Och jag tror att räkor i sin ärlighet fick godkänt. Inget jag tror jag skulle bli sugen på, men det gick ner liksom, med lite grönt till så. 
Packade upp massa nytt från Miss sixty idag, så nu hänger det flera nya godbitar uppe, kom och kika vet jag ; )
Hoppas det kommer lite mer kul i veckan oxå, bl a från WESC. Ääääskar !

Fick skjuts hem av min kära moster så har precis käkat, quorn, gul paprika, tomat, avocado och två stekta ägg, MUMS! Men nu är jag propp, haha.. Skulle egentligen tagit tag i att få ordning på min garderob, vilket innebär att sätta ihop den, men orkar inte. Är sjukt seg och har dessutom börjat fått ont i halsen nu med =/ Beror nog på att jag tränade imorse, men man orkar inte låta bli och bara vara still liksom. Skulle ha kört ett pass ikväll med plus åkt till gymmet, men ska vara klok och stanna hemma tror jag. Så jag inte blir sjuk och så jag orkar med ett morgonpass imorrn bitti, det är ju de bästa passen på hela dagen, enligt min åsikt... 
Sen ska jag kolla på Shark tror jag, men såg att det började senare idag pga någon film som var på 3:an. 
Jaja, nu sa jag ner till mina godingar som kom hem, mamma, anton och elias :)


Mitt älskade linne har kommit fram ska försöka hämta ut det imorgon :)

Puss på er !
   

Kommentarer
Postat av: Vik

;)

2008-03-11 @ 09:47:22
URL: http://gibban.blogg.se
Postat av: Mimmi

Till veckan blir det lunch:)wii

2008-03-11 @ 12:38:10
URL: http://mimmikahlin.blogg.se
Postat av: Mimmi

Men vi skippar äppelchipsen va?;P

2008-03-11 @ 13:05:54
URL: http://www.mimmikahlin.blogg.se
Postat av: Amanda

Ja det är ju de =) Har du hittat nån balklänning än?;D

2008-03-11 @ 14:56:34
URL: http://amandagillberg.blogg.se
Postat av: Mimmi

Då får du äta dom själv;)
men en fisherman på lördag kan jag gå med på..haha

2008-03-11 @ 15:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0