boy u get me feeling naughty

Så sitter man  här, genomförkyld och hemsk. Men livet suger ju inte för det ; )
Ska snart dra mig iväg till solariumet och lägga mig en rejäl stund för att bli lite brun och fräsch.. Sen blir det dusch och make m.m. Ska ner på stan som sagt, med Mimmi, och kolla visningar, luncha och sen kan det ju hända att det slinker hem något från någon butiken kanske.. Brukar lätt bli så. Men man måste ju faktiskt unna sig lite, och just nu när man är dålig oxå. då behövs det extra mycket. Lite sympatishopping for my self..
Igår satt jag till ett och pluggade, okej jag började ju typ halv tolv, men ändå. Fick mycket gjort och är klar med första sidan i min broschyr till PA, där jag beskriver alla olika steg i hur man går tillväga på första sminkningen. Hoppas allt blir bra nu, men får jobba riktigt hårt med det så jag blir nöjd.
Ikväll skall jag försöa plugga lite mer, vet inte vad som händer annars, borde ta det lugnt så man e lite pigg och fräsch inför morgondagen, för då blir det galet ! Ska bli såååå kul...
Nee, nu är det dags att ta tag i denna fredag. Usch att det är fredag bara, vill INTE ha måndag då skolan startar igång, skulle helst vilja fly till ett annat land och be någon annan hoppa in som mig ett tag istället, för plugg är det sista jag är sugen på just nu. Längtar bara till studenten och allt där till (som sagt) och flytt, flytt, flytt : ) Ska blu underbaaart. Även om man kommer sakna massa godingar, men bara att åka hem när det bli outhärdligt ;P

Ha en underbar Fredag ! Det skall i alla fall jag ha..

Love J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0