could that be right?

Godnatt alla, nu är det dags för mig att krypa ner. Dock inte alls trött men, skall försöka bli när jag väl lägger mig under mitt mysiga täcke och sluter ögonen. Det lät ju vääldigt bra och mysigt men för att vara helt ärlig så är just denna stund på dygnet, när man skall lägga sig för att sova, den värsta jag vet. Eftersom jag verkligen har sjukt svårt att sova. Har så svårt för att slappna av och stressa ner, alltid haft det, sedan jag var liten. Men men, man får väl hoppas att det ordnar upp sig med åren, haha. Okej, enda gången jag verkligen kan slappna av eller somna bara sådär, om jag inte har tur, är om någon "pillar mig i håret" eller typ masserar hårbotten. Finns det något bättre sätt att släppna av på? Näääe, för det är det enda sättet som funkar på mig i alla fall.. 
Så det vore trevligt om man hade någon "personal helper" som låg där i sängen och väntade på att få massera min hårbotten, hahahaahahhaha.... Eller inte.
Godnatt gott folk! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0