drop that

Är på jobbet. Precis fått besök av Mimmi, snackade en massa skit och doolade lite tillbehör till helgen med : )
Tog en fika med sötaste Frida förut, var mys att ses. Men den blev inte lång, båda två hade hyfsat kort lunch så.. Men lite hann vi med att catcha upp i alla fall ;P


Har beslutsångest om hur kvällen skall se ut. Antingen sola och sen bli hämtad av mammsen. Eller kolla hockeyn på Harrys med Mimmi och sen åka hem med mamma efter hennes möte. Vore kul att göra något, men är grymt seg, är nog vädrets fel mest. Men vi får la se hur det blir och hur kvällen slutar..

Ska i alla fall bli kul att gå ut i helgen, träffa lite folk som man inte sett på länge. Dock inge sugen på utgång i Karlskoga men.. Det blir ju alltid skoj tillslut ändå.
Imorrn blir det som sagt middag med lite släkt hos Moster Malin med familj, får träffa min lilla prinsessa Ingrid då, ååh vad jag längtar. Älskar den ungen. Hon är såå go, och påminner så mycket om hur jag själv var när jag var så där liten, bortsett från att hon fått för sig att prata stockholmska vilket jag inte gjorde eftersom jag var en liten göteborgare. Men det är grymt sött när hon betoner "deeeeeee", haha..
Har en riktigt hemsk huvudvärk nu med, men tog en tablett och hoppas att det går över snart..
Ha en bra kväll allihopa !
Puss Julia


image200

Aaaaa men Ge mig, Tack ; ) !

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det blir Harrys iaf;)

2008-03-13 @ 17:17:08
URL: http://mimmikahlin.blogg.se
Postat av: Mimmi

Ja jäkla skit=/
kommer till dig snart...tack för igår=)
puss

2008-03-14 @ 11:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0