H

.....arrys, var det som gällde igår med Mimmi, efter en kvällsfika med mamma på Paris. Kollade självklart på matchen, efter lite krångel med en av servitörerna om kanal m.m. Stackars grabb som vi krånglade med så, haha.
Men tillslut fick vi på det vi ville, - Färjestad-Frölunda. Vi käkade middag, och det var mums! Och vi lyxade även till det med dessert efteråt och, Smultroncheesecake och Mörk Mintchokladmousse, så delade vi på båda. Det var smaskens kan jag lova. Matchen var inte lika smaskens tyvärr, Frölunda loosade ; ( Så nu står det 1-1 i matcher, hoppas dom tar nästa i alla fall..
Sen kom mamma och hämtade upp mig och vi åkte hemåt. La mig i hyfsat bra tid igår, innan 12 i alla fall, och det kändes skönt imorse när jag klev upp vid 06.45. Tog en kopp kaffe (urk) och körde sedan ett pass på cykeln, skönt! 9 bussen in till Karlskoga för jobb.

Tack för igår Mimmi, riktigt trevligt hade vi.

Jobbar till 18 idag, och sen bär det av till moster på middag...
Ha en trevlig Fredag, sköönt med helg nu : )

Love from J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0