hemmaplan

for a couple of days..
Nu är jag hemma igen. Underbart att träffa mamma, bröder och min ögonsten till vovve. Men resten kan ju kvitta, haha. Inte träffat några vänner hemifrån än dock.. Grymt skönt var det att komma hem till min cykel oxå, om jag får erkänna..
Har just tvätttat och packat lite grann, känns ju lite onödigt att packa upp allt egentligen, eftersom jag ändå ska packa snart igen. Åker tillbaka till Götet på måndag igen. Men då åker vi bil, med Fanny och hennes pojkvän. Skönt att slippa tåg.
I veckan har det inte hänt såå mycket, mer än att jag varit på stan nästan varje dag, kikat runt och fikat med Mimmi, sen har vi mest chillat och kollat hockeyn, när det varit match. Men i onsdags bestämde vi oss för att köpa en vinflaska, så vi satt hos mig ett tag. Fanny var med oxå, men hon var så seg så hon dissade oss senare när vi drog vidare till Vasastan PÅ Vasastan och tog några glas. Mycket trevligt. Träffade både spännande och mindre spännande folk där. Kvällen blev ganska tidig hemåt och jag sov hemma och Mimmi tog vagnen hem till sig.
I Torsdags skulle jag egentligen åkt ner till Jönköping på FHM partyt med Peter och dom och jobbat lite, men hann verkligen inte med. Åkte ju hem idag med tåget och hade aldrig hunnit packning, plus att ja inte hade fått någon sömn alls eftersom vi skulle åkt hem på natten, så fick tyvärr skippa det denna gång. Men kommer fler jobb snart, hoppas jag. Skulle även hälsat på Lotta i studion där dom spelar in Andra Avenyn och kollat lite, men hann inte med det heller tyvärr :(
Idag tog vi 12 tåget hem, framme runt 15 i kga. Sen chillade vi lite, jag lockade Mimmis hår (personlig stylare som jag blivit, haha) sen stack vi på middag hos hennes Mormor, trevligt och gott. Efter det har vi varit chaufför till Felicia och hennes vän, sen körde Mimmi hem mig..
Imorgon ska vi äta lite mysig påsklunch här hemma och efter det beger jag mig till Kga för partaj. Hoppas på en rolig kväll !
Nu ska jag kolla tvätten, sen sova..

Julia

Kommentarer
Postat av: bella

Jaa jag får testa det! :)
Jaa så jäkla snygg brud det där! :)

2008-03-22 @ 08:31:41
URL: http://buus.blogg.se
Postat av: bella

Precis, det blir lite extra tid på gymet nu!:) haha.. Glad påsk kanske man ska säga! :)

2008-03-22 @ 15:39:58
URL: http://buus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0