Home again

Då är man hemma igen, iofs i Göteborg nu, men åker hem i eftermiddag, bläää. Har varit UNDERBART i Åre. Men blev tyvärr sjuk så fick åka hem en vecka tidigare än vad jag skulle. Visserligen är jag rätt sliten efter vistelsen, party party hell yeah! Träffat jordens skönaste grabbar, som jag spenderat mina dagar med. Och första veckan spenderades mest med "Bålsta-grabbarna" Ni är underbara! Fan vad kul vi hade..
Men allt party och ej stillasittande satte väl sina spår, men nu börjar jag bli frisk iaf. Ska skriva mer om Åre när tid finns.
Denna vecka kommer jag att jobba på showroom och sedan är det ledigt i två veckor innan skolan börjar igen. SKÖNT! Får se om jag tar en tripp till Göteborg nästa vecka, om inte annat dyker upp. Alla går ju i skolan o har inte tid för mig iaf ;P
Ska bli såå underbart att träffa alla godingar hemma, men trist att åka hem. Har trivts så bra där uppe och det har verkligen varit skönt att komma bort, haft så grymt kul och mysigt ! Men nu är det hem till vardagen som gäller.. Det måste man ju det med.. DOCK. Men i vinter ska jag upp och säsonga, har förmodligen redan boende och jobb är snabbt fixat :)
Nästa helg blir det iaf party på hemmaplan, aight Natta ;)? Vi ska rööjjja.. sällskapet förgyller, allt annat är skitsamma :) Nu ska jag hjälpa pappa med mat och hans rock som ska sys och fixas på.

Har föresten hunnit med en hel del shopping. Lite godsaker från MONKI, Hm m.m. Massa nya skor har inhandlats och jag har fyndat ordnetligt.. Har även klickat hem mitt efterlängtade Ed Hardy linne, vill ha det NUNUNU!
Ha en underbar söndag! Hemma hos mig i skogarna väntar iaf en ny garderob, weeeeehuu! Äntligen får man plats med alla kläder och skor.


Man slutar aldrig förvånas, synd bara att man hade rätt heeeela tiden, och att alla andra också hade det, haha ! Keep on doin´ it... ;P




Kom hem till mig älskling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0