I feel the need, the need for speed

Då har det blivit lite mer inhandlat, såklart ; ) som sagt, två bas toppar/t-shirts en svart och en turkos, och sedan en gul barryggad top/klänning, och även tre supersöta underwears fyndade jag oxå, plus det andra jag hittade i början av veckan. Är såå nöjd med skorna, och dom är underbart sköna.
Igår var jag och Mimmi som sagt på stan en sväng, sen åkte jag hem eftersom Mimmi skulle på möte, och sedan fick jag skjuts av pappa till henne, där jag skulle spendera natten. Vi kollade tv, snackade skit, nördade dator och bara hade det mys, sjuklingar som vi är. I natt var ingen rolig natt för Julia, kunde knappt sova pga svårt att andas, ont i kroppen m.m. SÅ imorse åt vi frukost hos Mimmi och kirrade med lite saker, för att sedan gå ner på stan. Idag var ingen bra dag för varken mig eller Mimmi, båda var riktigt dåliga, och Är fortfarande. Men vi kurerade oss med lite shopping och sedan fika på Espresso H såklart....
Kollade lite på en grym dansföreställning i Nordstan men begav oss sedan hemåt i vagnen, mådde inte alls bra. Typiskt när jag och pappa skulle träna idag, och när det dessutom var så underbart väder ute. Jag slocknade i sängen direkt, och sedan kom pappa hem, så vi åt lite mat, vilket jag hade glömt av idag, inget matsug alls när man är lite halvkrasslig..

Imorgon hoppas jag att jag är bättre, då ska vi kolla visningar för Vårmodet i Nordstan och sedan luncha : ) Kanske ska fika med Lotta oxå senare, men vi får som sagt se hur jag mår. Inga planer inför kvällen än. Borde ta det lugnt, så man orkar med galajset på lördag, jag läängtar sååå. Kul att Anna hänger på oxå..

Och på Lördag förmiddag ska jag och pappa köra och sedan har jag tid för naglarna, uuunderbart!  

Nu ska jag sätta igång min oänliga pluggning, försöka i alla fall... Somebody help me : /


Puss J 


image204

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0