let me be the one to show u

Just nu ligger jag i sängen, ställde klockan och skulle upp och träna men  e rätt förkyld och ont i halsen :( TYPISKT!
När solen lyser och allt. Men får se om man mår bättre senare. Men imorrn ska jag och pappa gå en lång tur i delsjön, caaan´t wait. Igår inandlades föresten ett par skitfina vita "converse-liknande" skor från Hush Puppies. E supernöjd, dom e i typ skinnmaterial, därför jag tog dom ist för converse som är tyg och blir sååå smutsigt :D Plus att jag köpte en "romantisk" benvit spetstop från HM. Ska ner på stan idag också, men nu ska Mimmi med, om hon orkar, eftersom hon är lite dålig - stackars :(
Jag behöver by the way en "personal helper" som hjälper mig med massa jag behöver hjälp medm bland annat skolan just nu. Orkar verkligen inte ta tag i något, men jag MÅSTE ju. Men det hjälper inte till att få igång mig. Har ju massa at göra innan vi börjar, grymt stressad, men tar ändå inte tag i de. Ingen skolmotivation alls. Vill bara få slut på skiten alltså. Så trött på skola, böcker och allt därill.. Jaja, nog om tråkiga samtalsämnen..
Nu ska jag kila upp ur sängen, göra lite gröt och en proteinshake. Ha en trevlig dag!

Puss Julia

image203
Måste komma på litemer sminkningar med, till mtt PA, paaaniiik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0