lördag

Jävla skit idioter till folk i Karlstad (Vålberg). Slagit min lillebror, pga att att dom inte fick komma in på deras fest. Hatar såna fucking jävla småungar som inte kan hålla sig i skinnet. Jag blir så arg. Och min lillebror, som är bland det bästa jag har, han ska man fan vara rädd om.
Han är verkligen inte heller den som är med i fighter utan vill hellre stoppa dom, tro det eller ej.
Ett argt inlägg av en orolig storasyster fick detta bli, men så är det ibland.
Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen sen iväg på lite allt möjligt.
(Läs mer på www.nwt.se)

image209
snygg är du breeeh, frågan är hur snygg du är med ett blått öga och en sprucken läpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0