Man on fire

Gick en lugn promenad i slottskogen förut, tråkigt väder och förkyld Julia går ej ihop.. Vill bara bli frisk nu och få igång träningen rejält, hatar att ha sjukdom som hinder att inte kunna träna. Okej, om man bara är lat, då väljer man änåd själv, men när man har halsont, är förkyld och allmänt öm i hela kroppen så ska man ju verkligen inte. Även om det rycker i en på mornarna att dra iväg ut på ett ordentligt springpass. Men måndag, DÅ SKA JAG vara frisk, för DÅ SKA JAG träna. That´s it.

Satte mig faktiskt vid datorn efter promenaden och gjorde ordning andra delen i broschyren, till den andra sminkningen. Ganska stolt över mig själv även om jag inte åstadkommit med mycket plugg, som jag borde, så har jag ju ändå tagit tag i lite av det nu i alla fall, och kommit en bit på vägen. Sen kollade jag och pappa film, och jag åt lite kvällsmat. Kollade Man on fire, som jag visserligen sett flera gånger innan, men den är grym alltså.
Och jag är så imponerad av Dakota Fanning, som spelar den lilla tjejen, hon är med i massa fler filmer så som t.ex. Världarnas Krig m.m. Och hon är helt fantastiskt duktig skådespelerska för att vara i den åldern alltså. Tummen upp för henne, jag är imponerad. Och sockersöt är hon ju också.. Men jag somnade en stund och vaknade till nyss. Satte mig här en stund så får vi se vart resten av tiden denna kväll tar vägen

Ska bli så kul att göra naglarna imorrn, och så sköönt. Sen blir det partaj, vinlådan står på kylning, och självklart några Pripps Pure, sen blir det NHL fest Mimmi ; ) Hahaha, nåväl, hockey i alla fall :D
Can´t wait to see the amazing apartment.
Sleep tight guys!


Dakota Fanning, how cuute...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cant Wait hun;)

känner du igen det citatet förresten?:P

2008-03-28 @ 23:19:52
Postat av: Anonym

Cant Wait hun;)

känner du igen det citatet förresten?:P

2008-03-28 @ 23:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0