someday I´ll go back time and think.. maybe I gonna miss..

...... aaah......
Läste nyss gamla inlägg i min blogg. Och ibland saknar man faktiskt vissa saker.
Som då var vardagligt. Och en bra beskrivelse av allt var inlägget "jag har det utmärkt".
Just så kunde man nog inte må bättre. Säger inte att det är det jag skulle må bäst
av nu men. Den känslan är underbar. Och helt ärligt tror jag inte att jag kommer känna
så med någon annan, tror inte att jag vill det heller. För den känslan är speciell och vill
bara att den ska relatera till någon speciell. Men första är ju alltid speciellt..
Det var nog dagens lilla filosoferande, haha.

SItter på jobbet, skulle ha pluggat men inte tagit tag i det. Nördar runt på massa annat ist.
Dumma mig. Men men. Hann med en sväng på "stan" förut, köpte lite frukt, svarta strumpbyxor och saltvatten spray.
Slutar om ca 2 timmar, weehuuu. Då ska jag upp till Kronhallen, handla Apple Chips, sååå gott. (www.svenskahalsocenter.se) checka in ; ) och så ska jag möta Natta, vi ska smink och myskväll. Kanske blir solning innan vi drar hem till henne med, får se..
Nästa vecka blir det kanske Göteborg, hoppas. Så trist här faktiskt.. Utan mina bästa så suger de ju..
Nu ska jag greja lite clothes : )

Puss J

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja han e underbar mr H,men nu får han njuta av härliga människor istället som inte ligger med hans bästa kill kompisar, så låt honom vara så gör du det bästa av situationen

2008-03-11 @ 18:58:48
Postat av: Erika

Gumman, var inte ledsen.. =( Vill inte att du ska vara det!

2008-03-11 @ 23:37:39
URL: http://erijka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0