springnews

Då har man varit på Nordstan och sett visningar inför vårens mode, var inte de butiker jag besöker mest men det var roligt att se i alla fall. Jag och Mimmi trivdes där, hyfsat långt fram när grabbarna stilade på catwalken. Säger bara det, DILF, visst Mimmi. Hahahaa.... Det hade vi roligt åt i alla fall, oooh yes. Sedan kollade vi lite hårshow by Urban Björn Axén, var kul faktiskt.. Och så blev det lunch på Condeco, med ytterst små tallrikar, haha !
Sedan tog vi oss en svängom igen till Nordstan för att se visningen igen, undraaa varför.. Och efter visning två blev det fika på EH, en färskpressad apelsinjuice i försök om kurering av min sjukdom. Sedan systemet och därefter hemåt.
Skulle egentligen gått visning någonstans utanför Borås för Salming i morgon men kunde tyvärr inte. Plus att jag nu blivit förkyld så, ingen bra idé då. Stackars Peter, haha, jag bara tackar nej hela tiden.
Men nästa gång är jag FIT FOR FIGHT !
Nu har pappa precis satt sig för att skala räkor, och fyyy fan vad det stinker alltså, haha.. Men jag förflyttar mig väl till Tv rummet snart. Skall ta mig lite mod och prova skinnfodralet jag lånat av Anna, haha. Hope it will fit ; )

Ha en fortsatt bra Fredag!


Puss J




 

Björn Axén


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0