stop give me butterflies

Då är jag hemkommen från lite handling med pappsen, och nagelfix. Är så nööjd, och kommer definitivt att gå tillbaka. Vet exakt hur jag skall ha naglarna till balen nu med, kommer bli supercoolt!
Riktigt söt tjej också som gjorde naglarna på mig, såå gullig alltså. Tack Mimmi för att du förde mig in i goda "händer" ; )
Har precis ätit lite sallad med pappa, men han satte just på en krigsfilm, så jag funderar på att börja göra mig ordning inför kvällen. Vet att klockan e lite, men bättre att börja i tid så kan man ta god tid på sig och hinna det där lilla extra.. Om jag känner mig själv rätt är jag ändå stressad när det börjar närma sig. Men ska nog hälla upp ett glas vin snart i alla fall, mums...
För ikväll blir det håårt, trots min och Mimmis hemska förkylning m.m. Men känns bättre efter lite Ipren och mat. Så det här skall allt gå vägen.
Hoppas ni får en lika grym kväll som jag kommer att ha ; )

Puss n Love J

Kommentarer
Postat av: bella

Jaa riktigt nice faktist! :)

2008-03-29 @ 18:01:45
URL: http://buus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0