sweet miss blue

... ja, den kan vi utantill nu va, eller vad säger du Mimmi? haha..
Lördagen var helmysig och riktigt rolig. Började med att jag åkte in till Karlskoga (till Mimmi) efter ett hårt pass på cykeln och lite frukostmys med Mamsen. Jag och Mimmi knallade på på "stan" och kollade runt lite, inhandlade lite nya underw till kvällein och sådär. Sen tog vi en fika på Paris, mycket trevligt. Efter det stack vi hem till Mimmi och sedan till Kronhallen för att handla lite tillbehör till salladen vi skulle göra, mums vad gott det blev! Efter maten var det dags för solning, och sen hem och göra sig ordning inför kvällen. Hann verkligen inte med sminkningen på Natta som jag skulle gjort, skitträligt men bättre att göra det när man inte är stressad. Så det får bli nästa vecka.
Vi var väldigt sega med att gör oss iordning men tillslut blev vi klara. Jag sminkade Mimmi, så fin blev hon :) Kollade melodifestivalen och pimplade Pripps Pure och lite vin. Sen bar det av till en förfest, Erika körde oss dit. Mycket trevliga människor där och söta tjejer såklart! Lite senare stack vi till statt där det var Vincent på scen.
Och efterfest hade vi ju bestämt oss för att vi skulle kirra, och mycket ritkigt, det gjorde vi. På självaste Statshotellet, haha. Sjukt kul hade jag och Mimmi i alla fall. Det kan vi skriva upp... Tack för kvällen Mimmi, och ni andra ;P

Nu är jag i Götet. Jag och Mimmi åkte hit igår. Var sjukt nära på att missa tåget, med en minuts marginal hann vi. Tack och lov. Mimmis mamma var kallsvettig väl framme i Laxå, hahaha.. Men det gick allt bra tillslut.
Idag har vi varit på stan, tråkigt  snöoväder nästan hela dagen, så det var inte alls kul. Dessutom har jag glömt min dataladdare så kan varken plugga eller vara inne på något annat, men mamma ska skicka den på posten imorgon. Sitter just nu på pappas jobbdator..
Imorgon ska vi på stan och fika, kanske tar en lunch oxå, och på kvällen blir det nog mys.

Lite update på vad som hänt bara ;) Inget roligare att skriva än detta... Återkommer när laddaren återkommit :)
Pussar
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0