that kiss on my cheek can change the whole world

Nu ska Julia krypa ner strax.. Upp tidigt för lite morgon-träning. För åååh vad dagen blir så mycket skönare när man startar upp den med en skön work out.
Hämtade ut mitt linne förut som kom från zoo, och jag är såå nöjd. Sitter superbra, vilket jag var orolig för eftersom det var ONESIZE, men det blev kanon. På fredag ska jag på middag hos min moster, som fyllde år för ngn månad sen men inte hunnit med. Ska bli skitmys. Älskar middagar med släkten, och nu kan vi stanna längre eftersom det är helg dessutom. Är ju inte långt hem heller, eftersom vi bor grannar. Sen blir det party på lördag. Men nu ska jag borsta gaddarna och krypa ner som sagt. Och ni som har tomt på fräscha tyger att ha på sig i garderoben får gärna ta en tripp förbi mig imorrn eller fredag. I will pimp u :D Haha, jaaa NÖRD-stämplat.
Sweet Dreams, Puss !
Julia



..läbbig och gammal bild som bror grejat med för längesen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0