when it´s true

Åter i Götet, skönt! Kom nyss ur duschen, ska snart ner till stan, kolla lite saker eftersom jag fick lite koooz av pappa i påskägget, much better then candy. Får se vad det blir inhandlat idag, men något ska jag allt få med mig hem. Imorse blev det solning, skönt. Kändes konstigt att traska i snö på väg tillsolariet. Hallå, det är mars, snart april, BORT MED SNÖN NU!
Igår kväll hämtade pappa mig och Mimmi vid tåget, eftersom det inte blev ngn Roadtrip fick det bli tåg.. Sen åkte jag och pappa hem och kollade film.

Ikväll ska jag och Mimmi hitta på något, hon jobbar till 8 så väntar på henne hemma, funderar på att försöka ta tag i lite plugg kanske, har alldeles Föööör mycket, grymt stressad och kommer aldrig hinna, men men.
Är sugen på att gå ut och äta en god middag, men vi får se vad som händer.. Något ska vi allt koka ihop. I helgen blir det i alla fall partaj här i Götet, ska bli kul. Sen åker man hem söndag igen, pust, och skola på måndag, ännu mer pust. Vill bara att allt ska flyttas fram 2 månader så att Napa, Bal och Student är nära, så man kan dra ifrån skogarna någon gång.. Ska bli såå skönt alltså..
Nu börjar solen skina in i fönstret här. Dax att göra sig iordning så man inte missar de få strålarna som skiner..
Men imorrn skulle det bli fint med : )

Ha en bra dag!

Puss J


...ooold...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0