when the lights go up

Sitter på jobbet och har fixat ordning lite i butiken, bytt ut lite gamla saker till nya, m.m. Packat upp lite nytt från WESC med som kom idag. Så vill du vara snygg under så kom in och titta på lite nya underwears vi fått in. Riktigt fräscha, både för kille och tjej. We är duktiga på det där..

Igår var det mys hos Natta, efter lite fika m.m. Kom dit vid 7 och så låg vi bara och hade det gött och snackade massa skit, det behövdes, haha! men ack vad trötta och sega vi blev .... tills, jag tvingade upp Natta för att göra lite mat till sig, eftersom hon inte fått i sig så mkt under dagen. Och bra blev det, tillslut ; ) Orkade inte med någon sminkning, så får ta det imorrn eller i helgen. Ingen inspiration till sånt där längre, har inte haft det på mycket länge i alla fall, tyvärr. Men den kommer väl tillbaka, dåligt med fantasi bara. Så får väl klicka runt lite på nätet för lite inspirationskällor.
Var i alla fall sååå mys att träffa min gumma, saknat så länge, så när man äntligen får träffas så var de så mys. Somnade till "En annan del av Köping" som jag dessutom aldrig hade sett, och det gav Natta ett förvånat ansiktsuttryck och ur hennes mun kom "VA? har du inte?!" haha. Men somnade ganska så snart vi satt på det.
Och imorse var jag ganska så trött faktiskt. Gick upp först och duschade, sen kom Natta upp lika trött hon.
Fick skjuts till jobbet av Natta och hennes mamma eftersom hon skulle på lite ärenden :P Tack för igår babe !

Riktigt segt väder idag alltså.. Är så trött och seg idag. Vill bara hem. Måste träna ikväll med. Eller rättare sagt; Skönt att träna ikväll, bara inte halsen blir värre, men nu känns det inte av alls faktiskt. Nu ska jag fortsätta greja lite här. Ha en skön eftermiddag!

Jag skall (förhoppningsvis) om jag hinner, hämta mitt lilla paket från zoo idag :) weeeehuuu ... Längtar!

Puss J

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha det har du rätt i...
men kan inte du punga ut de där 3500 kronorna till mig då??=)

2008-03-12 @ 17:41:57
URL: http://mimmikahlin.blogg.se
Postat av: Mimmi

Haha guuud vad gullig du är;)
Så kan jag ha dom på lördag...o nästa helg...o helgen efter de. my precious!

2008-03-12 @ 17:53:04
URL: http://mimmikahlin.blogg.se
Postat av: Nathalie

Tack själv sötnos:)

2008-03-16 @ 20:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0