disarm



The Used - On My Own
Kan vara bästa låten just nu


Nu har jag faktiskt varit jätteduktig och pluggat mycket, det jag skulle få gjort idag i alla fall. Tog ett avbrott i plugget en stund för en kvällspromenad med Mamma och min lilla stjärna. Mysigt och skönt!
Har fått någorlunda koll på min packning oxå, Nåväl - nääästan alla kläder ligger vikta på sängen i alla fall.
Hoppas, hoppas, hoppas att jag och mamma hinner till Marieberg imorrn. Måste köpa ett par skor jag vill ha innan jag åker. Fan va nära det är nu, - exakt 24 timmar NU! : )
Grymt glad att mina ben känns bättre nu med, kvällspromenaden kändes inte av något alls. Och vi har dessutom kanske klart med åk till balen, I hope. Nice ska de bli... Nu ska jag fortsätta leka plugghäst en sväng, Duktiga Jag!

Sweet D!



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ha de så bra nu gumman...o gör inget dumt:P
hörs när du är back in sweden.
puss o kram

2008-05-22 @ 11:18:25
URL: http://mimmikahlin.blogg.se
Postat av: Alex

The Used - On my own e fin... men känn på Lifehouse - Broken .... Då snackar vi ;P puss på dig...

2008-05-29 @ 20:59:29
Postat av: Julia

ALEX:
Grym den med :)
vem är du då?

2008-05-30 @ 23:54:25
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: Alex

Ja visst är den =) Vem jag är? Jag är snubben som tipsar dig om bra låtar? Bra va?;P

2008-06-01 @ 21:26:04
Postat av: Julia

ALEX:
Det lär greeeat ;D

2008-06-01 @ 22:56:39
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: Anonym

hej julia. jag gillar din blogg.vet inte riktigt varför men läser den varje dag :) nu var de ett tag sen du skrev..kooom igen, skirv snart! du ska flytta till gbg med? här bor jag, helt underbar stad :) ha de toppen, o hoppas du skriver snart igen.

2008-06-10 @ 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0