follow the rythm


Igår blev det Vasastan med Mimmi och lite girls, mycket trevligt, men jag drog mig tidigare. Lite onödigt att dra i sig en dyr champagne för några timmar på ett förfestställe kanske men.. Grymt kul att träffa Mimmi, missed u so.. Dock så var det allt på tok för kort, men snart kan vi ses meeera baby.
Pigg som jag var i morse så tog jag mig en promenad i Slottskogen, sen lite backträning som igår. Senfrukost (allmost Brunch) med pappa och sen dusch och make.
Tog bilen ner till stan med pappa, igen. Fick med mig lite saker hem i alla fall, men ska kolla mer imorrn:

* Body Butter Strawberry - The Body Shop
* En Grön tigermönstrad fodralklänning - HM
* En Lila stentvättade "kortkort"-kjol - HM
* Lila skimmerskugga till balen - FACE STOCKHOLM
Provade snyggaste Ed Hardy bikinin och vill såååå gärna ha en, men det tillåter inte min ekonomi just nu, fanfanfan! Den är snyggaaaaast.

Sen gick vi till Konsum på Avenyn och handlade lite mat. Hem för att käka och nu har jag mest suttit och pluggat lite. Klar med turismen så nu är det dags att hugga in på resten Bläää. Men har tagit mig en paus nu. 
Imorgon ska jag iväg till Lindholmen, för intervju och diverse annat, nervööööööst. Men hoppas på det bästa så håll tummarna för mig nu! Det kan behövas.. Åker hemåt skogarna imorgon med och jag ska köra hem, Weeeeiii... Ska kolla slutet av La Ink nu och sen fortsätta plugget, suckMen 5 Dagar kvar till Napa nu, HELL YEAH!

 Ha en mysig Söndagskväll!
J

image277

Hahahahhaha, gäsp för fan






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0