Friday Night

Jobbade som sagt till 18. Sen fick det bli fika med Bella på Melkers, riktigt nice. Fick fel iofs, skulle ha ChaiTe, men fick ChaiLatte, och orka inte säga till, så Bella fick ta några klunkar istället, sen blev den stående. Men vatten e gott :) Efter fikan gick vi till hennes mamma och hämtade bilen vi skulle få låna. Raka vägen till kronhallen, broccolli m.m. inhandlades och sen var vårat fredagsmys på G. När två mätta magar fått "smälta" sig en stund, tog vi bilen till Statoil för ett mycket nödvändigt besök, tvätt av framruta. Jag tog tag i uppiften och tvättade riktigt fint. Några förbikommade killar tyckte vi skulle filma och lägga ut allt på Youtube, och frågade även om ja kunde tvätta deras bil, för en tia, men det var för lite betalt tyckte vi. Efter några varv och lite annat kul så drog vi oss hemåt till Bella för ännu lite mys med Te och Tv. Smultron/Vanilj var på listan, det var sååå gott, och mysigt ! Ko9llade I Sanningens Ögonblick (har för mig att det heter så i alla fall) Och sen slockande vi rätt så fort...
Upp klockan halv 7 imorse, men snoozade en stund, Bella åt lite god frukost och jag tog på mig träningskläderna och ut på en morgon powerwalk, såå skönt, men sååå varmt! Sedan blev det frulle och nu sitter jag på jobbet.
Lagomt trist att sitta i en kvav butik och se solen skina utanför. Vill ut och steka i solen, men icke.. Stänger 14 sen får jag se vad jag hinner med innan kalaset jag ska på ikväll, träning och kanske en solning får försöka hinnas med.
Måste i alla fall säga att jag hade en riktigt trevlig Fredagskväll, så Tack Bella. Och vem vet, man kanske hittar mig på Youtube snart, känner jag Bella rätt såååå... hahaha... !

Ha en grym Lördag! Min ska vara kritvit...

J


Kommentarer
Postat av: Mimmi

love to you!!

2008-05-10 @ 12:53:39
URL: http://mimmikahlin.blogg.se
Postat av: bella

Haha det dyker upp snart vänta o se ;) haha! :) Mys hade vi iaf!! :)

2008-05-10 @ 21:06:48
URL: http://buus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0