get low



Sitter på jobbet och som vanligt så kollar jag kläder på nätet. Inne i en "vill ha allt"-period. Som man visserligen är nästan jämt. Men nu när ekonomin är som sämst så svider det att kolla in sommarkollwktionerna alltså..
Brukar ofta klicka runt och kolla killkläder, mest för att det finns så sjukt mycket snyggt med feta och snygga tryck. Hoods,  tshirts, u name it! Hittade en hel del idag, men var svårt att välja ut några favoriter så lägger upp några stycken jag föll för. Men finns som sagt många, många fler.. Så här kommer en hel del bilder på massa godsaker;



    
Dragon

    
Fox


Krew


Oakley


WESC (designad av Peter Stormare)


Volcom
(Bara för att den var så rolig att jag skrattade när jag såg den, men sjukt cool)


Edhardy
(Kunde inte välja ut några kläder, för allt är såååå fettnice, så kunde inte bestämma mig)

    
Rip Curl



Fanns som sagt hundratusentals saker till, men det här får räcka. Hetthett!

Love Julia



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vi kanske åker sent på fredag kväll. men vi får höras. ring om du vill ta paus från pluggadet. jag är i kga nu=)
puss

2008-05-13 @ 18:20:24
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0