I got my pocket full of sunshine


Nu är turismen klar, usch för resten. Vettefan om man orkar ta tag i den alltså. Jag är så lat, I know. SItter på Youtube nu istället när jag egentligen borde nöta Telefonförsäljnings-shiten, som är den mest simpla och logiska kurs jag någonsin haft. Just därför orkar man inte jobba med det, för att det blir så simpelt att det nästan blir krångligt. Men måste lämna in det där så får väl ta tag i mig själv en aning.

Börjar känna lite fjärilar i magen inför morgondagen nu. Har inte riktigt hunnit tänka på att det verkligen ska ske innan. Det har bara varit "något jag skall göra snart" men ar kännts så långt bort, men nu är det endast några få timmar kvar och det gör mig som sagt grymt nervös. Det är ju inte bara intervju utan jag ska ju testas också tror jag. Stå där skakig i handen med smink och hår blir inte lätt. Men ska verkligen göra mitt bästa och sen får det bli som det blir. Har ju några tummar som hålls för mig imorgon i alla fall, så hoppas det kan hjälpa mig en bit i alla fall.
Har börjat fundera lite över just detta med jobb och så. Flytt till Göteborg är ju redan klart, men vad vill man egentligen bli? Jag trivs ju jättebra med smink och så, men inget jag vill hålla på med hela livet tror jag, fast man vet ju inte. Tröttnar ju på saker hyfsat fort, kanske lite för fort... Men jag får som sagt lite panik nu när jag tänker på att jag faktiskt inte riktigt vet vad jag vill bli än? Visst är det ingen brådska alls men, vill ju ändå göra karriär och ha en bra inkomst så man kan göra lite vad man vill och även trivas med det man gör. Att kunna vakna på morgonen (nästan varje i alla fall) och känna, ...Yes, ännu en rolig dag på jobbet... Även om man självklart inte gör det varje morgon, men att åtminstone De dagarna tar över "the Bad days". Men men, klart man hittar det man vill göra en dag, gäller väl bara att ligga i och inte ge upp. Nu ska jag i alla fall satsa på detta och se vart det leder. Hoppas det går bra imorgon nu.... Wish me luck, I gonna need it.


image282
..Chill på Sundeck (Tallink), haha..

Kommentarer
Postat av: Natta

Lycka till nu idag vännen!

2008-05-19 @ 13:05:43
URL: http://supeerbaben.blogg.se
Postat av: Mimmi

det där kommer du klara galant=)

2008-05-19 @ 14:36:37
URL: http://mimmikahlin.blogg.se
Postat av: bella

good luck love :)

2008-05-19 @ 14:41:48
URL: http://buus.blogg.se
Postat av: Julia

tack alla mina godingar :)

2008-05-19 @ 22:09:51
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: sandra

Vet inte heller vad jag vill bli. hade sten koll på de för några år sen men nu är dom drömmarna borta. så nu står jag på ruta ett :D

2008-05-20 @ 18:35:42
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0