I need it when I want it

Hemkommen från Karlskoga efter några timmar med smink, hår och fotning. Hoppas fotograf och modell blev nöjda, men det tror jag i alla fall. Riktig seg efter dålig sömn och allt där till.
Imorgon ska jag och älskade Mamma till Karlstad för shopping, sa bli så mys. Hoppas att få träffa Pappa en sväng oxå, eftersom han och Elias kommer hem från Mallis och landar i Karlstad, så en fika eller lunch på stan skulle vi försöka med. Om vi nu hinner träffas, men saknar honom jättemycket så jag hoppas på det i alla fall.
Ska upp i tid imorgon så att jag hinner hoppa lite studsmatta hos grannen, det är så förbannat kul. Men som sagt, ... sjukt jobbigt. Nu ska jag äta upp min kesella funlight och dricka lite te.
Tummen upp för att jag skall tokshoppa på MONKI imorrn, loove it. Tror även att denna helg kommer bli riktigt lyckad med trevligt sällskap!


Kramar J





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0