Idontwant2beanything


Myskväll me Bella igår. Den stackaren har ju "en liten skada" i benet så det fick bli soft. Men hade jag inte hindrat henne hade hon nog följt med mig ut på en powerwalk som jag gick ut på under kvällen, innan D.H. Hahaha, ingen späär i den kroppen inte, hahaha, tur att vi är lika då. Skönt med en kvällpromenad efter en heldags jobb och mysig fika. Sedan slog vi oss ner framför D.H som sagt, med lite te och diverse annat.
Gick upp runt halv 7 imorse för en morgonpromenad och lite senare blev det skola. Hade brytdag idag och har faktiskt jobbat på riktigt flitigt. Hunnit med att göra klart ett arbete inom turism som jag borde gjort för ett bra tag sen, men fick i alla fall beröm för att jag varit så duktig och jobbat. Jag är ju inte den som lägger ner mig så värst mycket längre, alltså raka motsatsen mot var jag var tidigare. Men som jag nämnt innan så finns verkligen inte motvationen där, alls. Blev i alla fall en lunchpaus i allt slit med mycket trevligt sällskap. Tog en sväng runt Willys, och sen fick det bli skola igen, haha!
Nu ska jag strax knalla iväg till Bellabuus och så ska vi shoppa lite på Kronhallen, ska sova där i natt också. Blir en promenad lite senare (utan dig Bella, du ska va lugn) annars vet jag inte vad som händer, något bus ska vi nog hitta på i alla fall. Brukar lätt bli så.
Sjuktunderbartfettgött blir det imorrn i alla fall - Börjar kl 13.10 och har en lektion, bästa på hela veckan oxå, IDROTT! Weeeei, då blev Julia glad när hon fick den goda nyheten.
Nu väntar Bella där hemma, hon saknar nog ihjäl sig, haha....

Puss
J




... Teach me ...

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahaha sjuktunderbartfettgött =)

2008-05-14 @ 17:36:11
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: Nathalie

Tack så jättemycket för fina kommentarer! :)

2008-05-15 @ 00:55:20
URL: http://nathaliefoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0