listen what the Wiseman said to u


SItter vid Tv:n med brorsan och kikar med ena ögat. Inget som är värt att sätta sig in i. Igår var jag på 40 års kalas, min mosters man fyllde och det var jättetrevligt. Drinkar, Mat, Underhållning, Lekar av olika slag och massa mer bjöds det på. Inga drinkar för min del eftersom min helg var vit, måste lägga till att det var Sååå skönt. Åkte hem runt 3 tiden och skuttade i säng. Ställde klockan för att ge mig ut på en springtur, men blev sittandes med träningsjackan på i utemöblen med mamma. Hade tänkt att skynda mig ut på en tur för att sen kunna sola hela dagen, men vädret var ju inte så jättesolvänligt runt 10-11 snåret. Så vi satt och snackade skit och vid 12 stack jag ut på min lilla tur. Dock började solen lysa då, vilket var ritkigt underbart bortsett från att jag klätt på mig lite extra eftersom ja trodde det skulle vara lite kyligt. Så mina svarta träningsbyxor och träningsjackan var på tok för varmt och i backträningen tog jag av mig jackan och la den längst upp. Så väl hemma var solen riktigt stekande, och likaså jag som var genomsvett och sjuuukt törstig. Fyllde på min älskade vän "vattenflaskan" och riggade upp för en heldag i solen. Hade ju lite att ta igen eftersom jag jobbat när solen varit som hetast. Så nu bränner det lite på kinderna faktiskt. Åkte till min moster Anna en sväng lite senare och tog också en sväng till mormor och morfar.

Borde egentligen ta tag i mitt oändliga pluggande av diverse ALLT, men jag har ingen ork, motivation eller kraft alls. Som dom senaste månaderna. Inte bra, jag vet....
Nu ska jag snart köra ett pass på cykeln, (om jag orkar) och sen kolla lite tv och sova. Är faktiskt rätt seg så skulle vara skönt med en tidigkväll... Imorrn blir det fika och kanske minigolf på kvällen med trevligt sällskap! Och skola först såklart..

Ha en Mysig kväll !
Julia




Fika på Melkers (Fredagskväll) med Bella



Lördag (enda solskymten jag fick, var genom rutan i butiken)



Söndags-springturen, höll på att snubbla över en Huggorm. Ser inte så stor ut eftersom jag inte vågade gå nära för en bra bild. Buuuhu, va läbbig! Men okej, den var inte JÄTTESTOR kanske......






Man förvånas aldrig längre, haha ....




Kommentarer
Postat av: bella

Du är hoooot! :)
Ses imorn pumpkin! :)

2008-05-11 @ 23:00:32
URL: http://buus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0