missthatdayswhenuwerenice


Nu har jag kommit hem från Bell, som åkte till Bulgarien imorse, jaaa stockholm först och sen mot SunnyBeach vid 5tiden. Miss u allready Buus! En smärtsam promenad var det imorse med tanke på m8in eventuella benhinneinflammation, men mot slutet av walken så kändes det mycket bättre (antingen Var det så eller så hade väl benen börjat domna av kanske) haha. Men eftermiddagspromenaden kände smycket bättre. Så det där med att vila för att det skall försvinna är Bull! Har börjat tvätta en massa inför N A P A nu, weeeeeeei! Sen är det bara att försöka välja ut vad man skall ha med sig och se till att det blir hyfsat "lagom" med kläder. Men hellre för mycket än för lite. Bara det inte väger to much.
Kan inte fatta att det bara är ca 24 timmar kvar tills vi åker iväg, mot Arlanda och sen Ayia Fucking Napa.. Nee, nu ska jag ta tag i packningen, kanske måste plugga lite sen med, annars vet jag en lärare som blir ledsen på mig om hon inte fått lite arbeten på mailen. Så jag skall allt försöka vara duktig sen och få det gjort..
Kommer tillbaka om ca en vecka, nåååågot Brunare ; )

Ha de nice i Sverige!


image284

Puss ( ;
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0