Mr. Clean



Blev ett snurr på "stan" igår med BellaBuus, haha, tur att båda var för flummiga för att vistas på allmän plats, bra kombination där i alla fall, viiii trivdes! Och jag blev ännu lite fattigare eftersom jag hittade en grym tshirt som jag var tvungen att köpa. Tackar gud för HM, billigt och bra..
Efter den snurriga trippen knallade vi hem till Bella med lite stopp på vägen för vissa..... Blev Kronhallen efter det och var ju självklart där inne en halvdag innan Bella kunde bestämma sig, haha. Men nu handlade det nog mest OM "vad man skulle skippa och ta istället med mera pga vad kontot tillåter" sånt e trist... Från att ha haft 4 saker i handen fick bara gröten och ett paket tuggummi vara med i kassan tillslut. Hem till Bella efter det, dax för lite mat, bus m.m. Fick sedan mycket mysigt sällskap hit och det blev både Youtube, Pundar-serier på kanal5 och senare film med ännu lite mer sällskap. Grymt mysig kväll i alla fall, så Tack ni som förgyllde den ; )......

Idag börjar jag 13.10 som sagt, man kan inte säga annat än, - Fy fan så jääävla gött !! Hahahahaha... Sitter just nu hos Bella, lyssnar på Millecollin och dricker Smultron/Vanilj Te, ska snart ge mig ut på en "morgonpromenad" sååå skönt. Var ordentligt rastlös igår när det inte blev någon kvällpromenad.
Men snart är det IDROTT på schemat, Looove! Sen får vi se vad som händer, men borde nog hem och plugga idag, blää...  Göteborg imorgon, sååå mys. Saknar pappa så jag dör snart.. Massa trevligt ska vi ha i helgen.. Och träffa Mimmi är redan inbokat, Miss miss miss u babe! Hoppas att hinna med Anna oxå, saknar dig med massor!

Nu ska jag ut och hurta lite. Ha en bra dag!


    
(fångade inte vårat kvällssällskap på bild så vi fick ta några extra... Haha)


Underbar låt;  Millecollin - The Ballad

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0