not gonna write u a lovesong


Hemkommen från en trevlig valborg, som "firades" på lite differenr places. Men trevligt var det i alla fall. Ska snart hoppa in i duschen för att åka in till Karlskoga, igen.....
Ska in och sminka inför en fotning, lite seg måste jag säga, och vädret gör en inte piggare direkt. Men efter en dusch så piggnar jag nog till. Snart kommer min lillebror Anton hem, som varit i Polen med skolan. Har saknat honom massa, så ikväll blir det mys, förhoppningsvis. Men han sätter sig väl vid datorn så fort han kliver innanför dörren kan jag tro, haha.. Skönt att få hem honom i alla fall.
Förövrigt har jag fått hem min Studentklänning nu, och jag bara ääälskar den. Den är inte vit direkt men, mer beige, men det struntar jag i, för jag tycker så mycket om den och har inte hittat någon annan som faller mig i smaken. morgon ska jag och mamma iväg för shopping, får se om det blir Örebro eller Karlstad, lite saker inför Bal och student, men även annat. Nu ska jag hoppa in i duschen... Grymt sugen på ALLT idag =/ Baaaaaad....

Julia

image248


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det ser ut som du är påväg att kissa ner dej ... hahaha

2008-05-01 @ 16:25:28
Postat av: Mr. Mister

Åh va härligt att allt är så bra=) och oj va snygg du alltid e.... // en inte alltför hemlig beundrare ;P

2008-05-01 @ 20:29:54
Postat av: Julia

Mr. Mister:

känner inte till någon beundrare ;d

2008-05-01 @ 22:15:40
URL: http://juvlijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0