see the djungle


Efter en missad morgonträning, snabbshopping på stan så körde pappa mig till Lindholmen, där jag skulle träffa Lotta för intervju och lite tester m.m. Var där vid 13 och pkte hemåt vi 16. Satt i studion lite och kollade och massa mer. Känder riktigt bra så nu ska jag bara vänta på besked. Inte bara smink och hår inte, hundra saker runt om allt med manus, bla bla bla. Men är man en stressad människa innan så pallar man nog tempot där med kan jag tro. Håller tummarna nu i alla fall. Har i så fall jobb från 21 juli. Riktigt trevligt folk att arbeta med också så det ser jag fram emot i så fall.
Körde från Allingsås och hem till Kristinehamn där mamma väntade. Gick superbra och fick dra på riktigt på en raksträcka, weeeei!
Men nu är jag i alla fall hemma, måste ta tag i massa plugg. Skrivit klart min uppsats i alla fall som ska vara klar i Svenskan för att uppnå det betyg jag vill ha, bara den är bra så. Men fått riktigt bra hjälp från flera håll, puss!
Imorrn blir det skola en sväng, sen kanske en fika och se´nare mys med och hos Bella. Lite walk med såklart!
Nu ska jag komma igång här, så dags klockan 00.30, haha. Som vanligt.....

Puss


                     image283
Snyggve - Gammal bild från i somras som Natta hittade på sin dator. Good Times !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0