shadowsinthenight



Tog en gå/springtur i slottskogen imorse och sedan lite backträning i backen utanför oss. Grymt skön start på lördagen. Efter lite frukost gick jag och pappi ner till stan och nu är jag hemma efter en trevlig dag med pappa på stan. Köpt hårförlängning till balen och hittade även ett par skor till studentdagen, weeeii! Fick även med mig lite saker från Bodyshop (Bella, du har gjort mig besatt) haha. Så nu luktar mina läppar melooon, jaaammmiie!
Efter lite shopping satte vi oss på en restaurang (uteservering såklart) på avenyn och tog ett glas och lite käk, blev italienskt, och det var helt okej. Kollade Göteborgvarvet och man blev lite snurrig av att kolla in alla de 45.000 som sprang loppet. Roligast är ju att se dem som klätt ut sig i något roligt och självklart att de konstiga "spring-stilar".
Nu sitter jag här hemma, äter vattenmelon och funderar på vad kvällen har att erbjuda, ska man gå ut eller inte? Tror det kan bli riktigt bra. Ska försöka få tag på Mimmi nu som ej verkar vara tillgänglig för tillfället. Men vi får se hur det blir. Blir ju alltid skoj när man väl kommer ut.
Sitter även och funderar huruvida jag ska göra med beställning av bikini, har hittat en som jag livit sjukt förälskad i, men den är dock hyfsat dyr. Hittar jag ingen imorgon så beställer jag den nog, så får jag ta problemet när det kommer vad gällande pengar, hahaha

Ska styra upp min Lördagskväll nu. Love J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0