that is how I know u


Jag och Mamma var ju som sagt i Karlstad igår, så kan ju börja att sammanfatta köpen som gjordes.
Det vi skulle titta på (först och främst) var saker till balen och möjligtvis studenten. Och efter andra skoaffären, hittade jag ett par skor till balen som jag la undan, och dom fick det sedan bli. Är sjukt nöjd med dom. Hittade dom på Footnews. Hittade även smycken till balen, som kommer bli kanon. Ingen märkvärdigt, men vill ju inte ha "för mycket" liksom, så det blev kanon.
Sen var det dags för lite "vardags-shopping" och självklart hittade vi maaaassor, men kunde bara köpa en liten del av allt vi hittade. Så det jag fick med mig hem var;
* Ett grymt linne från Carlings, med coola tryck, framtill och bak.
* En svart body med djup urringning i ryggen från MONKI.
* En blommig klänning/top med urringing i ryggen från Gina.
* Svarta tights från Gina, alltid behövligt..
* Spray, nagellack, m.m.

Hann även med att träffa pappa, som kom från Mallis och lämnade av Elias, var supermys, saknat honom massa. Fick även en jeansjacka av honom från Zara som han hittat på Palma. Sweet!
Körde in till Karlstad igår, och även hem, gick superbra och börjar få kläm på allt det där nu, hehe. Så snart är det dags.. Jag såg nog det roligaste mina ögon skådat igår i alla fall; När en trana sprang över vägen, hur kan dom vara så hemskt fula? Ser ut som att det fattas något på dom liksom. Som att något är fel och har missats. Deras "gångstil" är bland de roligaste jag sett alltså, så höll på att skratta ihjäl mig när jag såg en på våran väg när vi var hemma. 

Idag blir det partaj med trevligt folk. Inte alls sugen på statt, som vanligt men.. Hoppas vi får kul i alla fall, men det tror jag allt. Får passa på nu när jag snart skall flytta. Kommer nog sakna allt mer än vad man tror då.
Men nu ska jag ut och springa i alla fall. Ses i dimman ! ; )





Kommentarer
Postat av: bella

Snygg du eeeeee
:)

2008-05-04 @ 23:33:54
URL: http://buus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0