thebestofme



Finally at Götet.. Efter en krånglig tågresa med dålig SJservice (som vanligt) var jag äntligen framme. Telias nät hade störningar så min mobil fungerade inte under hela resan, snyft! Men hör och häpnad så somnade jag faktiskt en sväng på vägen, behövdes kanske efter den korta sömn jag fick i natt, men värt var det. för vi hade så trevligt.
Pappa mötte upp mig vid stationen och vi knallade till bilen, jag drabbades av panik när jag plötsligt kom på att jag glömt datorn på tåget. Och det sista jag hörde i dom där jobbiga högtalarna var att konduktören sa; - Vi ser gärna att ni tittar er omkring en extra gång innan ni går så att ni inte glömmer kvar något. Detta tåg går nämligen till Karlstad nu direkt.
Panik, Jag sprang allt vad jag orkade till tåget, som först var fel tåg, men hittade snabbt det rätta, som inte hade avgått än, kutade in i vagnen där jag suttit och där uppe på hyllan låg min kära datorn. Thaaaaank God!
Efter den jäktiga ankomsten varvade jag ner lite på väg till ICA MAXI för att handla lite gott till kvällen. Min telefon fungerar by the way till och från. Nu ska jag och pappa mysa lite och sen blir det Hockeykväll. Underbart väder här i Göteborg också, men saknar mina cuties där hemma med såklart, även om det är fucking underbart att komma till Götet igen.  Göteborgsvarvet imorgon : )



image273

BUS för några helger sedan på Bellas lekplats


Kommentarer
Postat av: bella

Jaaa den är bäst! :) Häng på när jag ska fixa handen den 1a om du kan!:) MISS YOU

2008-05-16 @ 22:11:24
URL: http://buus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0