this will be temperary

En hyfsat chill skoldag, berodde ju på att min ork inte räckte till att ta fram böckerna, för att vara helt ärlig, TYVÄRR! Hjälp mig någon att få lite fart. Nåval, efter skolan blev det fika med Bella (din goding) och så kom min baldejt förbi en sväng oxå, myyyycket trevligt. Riktigt skönt på uteserveringen i solen. Sen blev det buss hem, lite mat i magen, och sedan iväg till Storfors för att möta upp Koffan och Nevala, vi skulle spela lite minigolf i Lungsund, meeeeeeeeeen.... väl framme så var det såå stängt det kunde bli. Sjukt att dom stänger så tidigt. Så vi drog in till Kristinehamn för lite Skärgårdsmys. Kallt med cab men sjönk ner lite i baksätet och lade mig till rätta, det var riktigt chill. Tog en fika ute i skärgården, blev 3:e koppen te för idag och de andra tog glass m.m. Såå trevligt att träffa lite vänner från förr liksom. Jättetrevligt och mysigt, måste göras om snarast! Åkte runt lite i "byn" och fick skjuts hem sen. Så snart ska vi satsa på nytt försök med minigolf. Tack grabbar!
(Toppade på vägen hem från Khamn, weeiiii, kul att åka lite V8 igen, för att inte låt allt för plåt, HAHAHA)

Nu sitter ja vid Tvn med brorsan, dricker te och lite funlight. Riktigt frusen efter cab-turen, men det var det värt, helt klart!
Imorgon ska jag jobba hela dagen, gött men lite segt, sen ska jag och Bella hitta på något nice. Ska sova där, mys!

Ha en trevlig måndagskväll!

Ayia Napa 11 dagar - Ohhh yes!




Min babe chillar i solen. Man kan ju inte tro att hon är en vinterhund precis... Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0