you'llbesomeonetheywilllookupto.



Ätit lite mellan mål efter att ha kommit hem med bussen från Bellabus. Ska åka med tåget som går 15 från Kristinehamn, så måste få iordning det sista med min packning, "min gigantiska packning" rättare sagt... Ser ut som jag ska vara borta i en månad, som vanligt.. Men bättre med för mycket än för lite...

Igår hade vi mys ända fram till 4 på natten, me like! Även om Bella var nära på att svika några gånger så var ändå mysfaktorn högt i skalan ; ) Tack för det! Puss.
Upp klockan 8 för morgonwalk i alla fall, men var nästan så jag låg kvar imorse alltså, riktigt segt väder ute. Men när man väl kom ut, var det hur skönt som helst..

Ikväll ska jag och pappa kolla hockeyn, som börjar kl 23. Annars blir det bara mys och så hela kvällen. Kanske en kvällspromenad i Slottskogen.


Kommer sakna dig Busunge, men får försöka ses nästa vecka, Tack för en underbar vecka gumman!
By the way så blir det mängder med glass, degistive och färskt grovt börd imorgon, ätardag rock it on!

Puss J


image271
Min man det där, love u brors!





Kommentarer
Postat av: Anton

Soet :D

2008-05-16 @ 17:49:22
Postat av: Julia

nej du är söt babe !

2008-05-16 @ 20:57:46
URL: http://juvlijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0